Hopp...

Tack för kommentaren! du troll...
Måste bara tillägga att ja, jag vet vem jag är, men jag har mer att finna i mig själv och att lära. Jag kommer aldrig att bli en färdig människa, man växer ständigt och ändrar färger...  Meningen med livet är väl att leva livet, finna sig själv, hitta meningen med livet... inte vet jag. Jag vet inte om jag vill tro på att det finns någon mening med livet, när allt ibland känns så hopplöst. Men det finns nog trots allt ett inbyggt hopp på livet hos människan, i alla fall hos mig.. som gör att man orkar hänga kvar.
Så gör som grodan, lev på hoppet..
Tror jag inte själv på alltid, just nu gör jag det!
Eller som jag hörde på parlamentet i söndags:
"Titta en groda utan ben, vad hopp-löst... " Tycker jag nästan lite bättre om ;P
Jaja, kul att folk läser och kommenterar! Det ger mig hopp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback