Sömn, verklighet

Förlåt alla bloggare.
Mitt förra inlägg handlade om en dröm jag hade, var bara tvungen att få den nedskriven. För den var så konstig och fick mig att känna mig yr. Kan man verkligen svimma i sömnen? kan man också dö isåfall? Kommande dag mätte jag blodtrycket och det visade sig att jag hade ovanligt lågt. Brukar ofta känna mig yr och svimfärdig, om det är farligt vet jag inte. Men nu vet jag vad det beror på, lågt blodtryck. Och det visar sig tydligen i sömnen också. Jag måste också säga förlåt för att jag skriver så långa inlägg. Då kanske man inte orkar läsa eller så ger man upp, inte vet jag. Det kanske är meningen att skriva bara någon rad eller två? jag vet inte... Och drömmar, de är ett eget mysterium. Intressanta. Läste någon gång att drömmar är fragment av bilder från tidigare liv och att man ska lära sig något av alla dom så att man till slut kan bli fullkomlig och komma till nirvana. Det vet jag inte vad jag ska tro om. Men något jag tror på, det är att drömmar är bilder av det som varit, det som är och det som komma skall.

Kommentarer
Postat av: aa

jag tror att du ska ta det lugnt med dramatiseringarna syster.. peace

2006-12-22 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback