Give me a sign

Språkresa eller bara åka bort..? Isåfall är frågan vart man ska vända sig, EF, Kilroy.. finns väl många likadana, hur ska man veta var man får bäst utdelning? England eller Irland - Los Angeles om man ska satsa större. Hur som helst kommer det väl bli en upplevelse för livet - så varför inte satsa på Amerika, Los Angeles - Änglarnas stad - filmernas mittpunkt. Min engelska borde verkligen behöva en makeover. Ändå måste det vara läskigt. Om jag sticker till en annan del av Sverige kan jag i alla fall bli förstådd, hm... Åh, är så kluven. Samtidigt vill jag inte åka iväg, jag vill vara kvar och leva här. Ge mig mitt liv tillbaka! Stoppa mig på flygplatsen, jag vill inte för alltid vara kär i kärleken, jag vet ju att vi kan...


Kommentarer
Postat av: Dvd Rental Mail

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2008-05-14 @ 13:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback