So long

Åker till Åland ett par dagar igen. Sol eller inte - måste komma bort med mina tankar, få skriva. Förhoppningsvis blir jag klar med det jag skriver på för tillfället så att det bara är att överföra det på datorn sen när jag kommer hem. Kommer sakna min musik =(  Är helt såld på Phil Collins låt Look through my eyes, vilken för övrigt är soundtrack till björnbröder. Det verkar vara en gullig film, varför har jag inte sett den?? Får tvinga brorsan att bränna den någon gång. Fick honom att bränna den lilla kycklingen, men har inte sett den än. Happy feet är också ett måste. Jaja, får reda ut det där sen. Båten går tolv från kappellskär och det tar en och en halv timme att bara komma dit. "See you later allilgator, in a while crockodile...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback