Ord hit och dit

Sitter i värmen med en kopp kaffe. Kanske borde ha gjort mig en glassdrink istället ;P Mmm, det kom min pappa på för mycket länge sen på landet. Vaniljglass med en god läsk, antagligen sprite eller någon annan citrusläsk. Mm, vad gott. Läskande och härligt.. Så sitter jag med nåt varmt, hur orkar jag? Jag måste orka helt enkelt. Eller det är ingenting man måste, man bara gör det. Tyvärr! Och inte går det att sitta på uteplatsen heller. Nej, det får bli här. Inte helt fel att få sätta fingrarna i arbete, men känns lite konstigt när de nästan är snabbare än tanken. Är tungan lika snabb som tanken? säger man ju =P Ja, jag har märkt att den kan vara det hos mig. En gång tänkte jag för mig själv på de jättegoda köttbullar som fanns att köpa på Coop och ingen annanstans. (Som för övrigt inte finns där längre.) De kom från Gotland dessutom. Gotländska köttbullar sade jag som köttländska gottbullar, haha. Blev ganska kul. Men det kommer nog aldrig hända igen. I ett annat läge isåfall, och med andra ord. I'm waiting...

Kommentarer
Postat av: Tomfrida

Awesome site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback