Days of our lives

Like sand in the hourglass - so are the days of our lives

Jepp, jag är ett days-fan, jag erkänner. Har jag varit i ganska många år nu. Ibland har man tagit lite uppehåll, om man varit på semester eller gjort något annat som hållit mig ifrån teven. Som tur är missar man ändå inte så mycket ibland, eftersom det kan handla om en och samma dag under en hel vecka. Ibland händer det en massa. Det finns ju en hel del som kollar på det, många som inte gör det också såklart. Serien började ju -65, och kommer förmodligen hålla på i resten av våra liv ;P Upp till 2011 i alla fall, enligt vad jag läst på hemsidan då en viss person kommer att komma tillbaka till serien. Har börjat läsa på hemsidan om vad som kommer att hända med människorna och allt, så att jag inte behöver känna mig beroende av att idiotse serien. För man vill ju trots allt se vad som kommer att hända, vem som är mördare osv.. Och hur sanningen kommer fram, för den kommer alltid fram oavsett vad. Folk kan säkert dumförklara serien på grund av att det är en typisk såpa. Folket står alltid framför varandra när de pratar med varandra, när de inte gör det pratar de med sig själva. Men det är ju ändå så man måste ge en såpa framåtrörelse. Kommunikation människor emellan är väl bra att se och lära sig om. Känslor finns det mycket om mellan människorna också. Det har verkligen inte varit något negativt för mig att titta på serien. Tvärtom. Kommunikation, mystik, romantik och bra skådespelare visar hur dagarna i livet borde utspelas. Om man dessutom är medveten om att det är en såpa man kollar på har man full koll, anser jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback