Jag behöver min integritet

Varför gör jag detta mot mig själv?!?
De flesta har lagt upp sig på Facebook, till och med jag. Varför det? Vad är det som är så kul med det? Så intressant? När ämnet väl kommer upp någon gång ibland visar det sig att ingen fattar vad det går ut på och att man inte alls inresserar sig för det. Andra är ena riktiga nördar, som lägger upp hundratals bilder och blabla... Visst kul att leta upp gamla kompisar och andra som man kände från förr osv.. Men vafan, jag mår absolut inte bra av att veta att jag ligger uppe på en sida som äger bilder på mig och allt jag säger. Men så är jag ju i och för sig inte så aktiv i det heller. Men jag kan finnas med i bilder som andra lägger upp på mig, det är inte bra... Dessutom mår jag sämst av att man tyvärr fastnat en stund för att man kollat upp människor och funnit officiella konversationer. Det är det enda sättet att få reda på vad folk gör nu för tiden. Bitterljuvt är vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback