Mammor och pappor på olika håll

Så ska man tydligen få träffa pappas dejt första gången ikväll. Härom veckan var det mammas. Men vafan, vad ska man nu tycka och tänka..? Nej, man ska verkligen inte tänka något om vad andra håller på med. Låt de hålla på. Men vad jag hörde sist i veckan var att de inte skulle träffas igen. Jag läste till och med kortet från henne som hon hade skickat till pappa - "låt du träffa den rätte" eller nåt sånt. Så hör man idag att han ska bjuda henne på middag och låta henne träffa mig. Man blir ju arg, det måste ha varit ren elakhet från hennes sida. Fast jag vet ju förstås inte allt vad de har sagt till varandra. Så visst, låt de hålla på. Det lär väl stärka bandet mellan dem. Må de bli lyckliga. Blanda inte in mig för fan, jag orkar inte lida i deras ställe. Gör de lyckliga eller låt bli dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback