På jakt efter drömmar

Är helt slut. Blev förkyld under natten till idag, hade halsont redan när jag drömde inatt. Kommer nu snart hoppa ner i sängen och hoppas på att det är borta till imorgon. Jag blir helt däckad när jag är förkyld. Vill ingenting, orkar ingenting. Ska försöka börja läsa på en ny bok, eller ska man somna på en gång? Det kommer nog inte bli svårt i alla fall. Behöver det, vill komma in i drömmarnas värld. Måste få vägledning. Vet inte vad jag ska göra som det är nu, i den situation jag sitter i. Hoppas på att få svar från drömmar. På sistone har jag drömt en del om försoning. Har försökt ta reda på vad det kan betyda, men har inte hittat något. Det kan ju antingen betyda att försoning kan komma att ske, eller tvärtom. Men varför drömma om det isåfall? Är det för att påvisa att mindervärdeskomplex inte är ett dumt komplex som sitter på ytan, utan att det genom drömmar säger att det sitter djupare i mig och har all orsak att finnas där..? Jag hoppas mer på det första alternativet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback