Paus i julstöket

Väldigt mycket mat i år, precis allt man kan tänka sig plus revbensspjäll vilket kanske inte är lika självklart på julbordet. I år blir det så i alla fall, mat i mängder och ris á la malta som efterrätt, inte heller något som jag har ätit mycket av förr om åren. Det var gamla goda tider det, nu har jag mest börjat hata julen. Låg och våndades igår när jag inte kunde somna. När jag till slut lyckades somna drömde jag en massa konstigt, bla. om gamla klasskompisar som ville ut och åka bil med mig för att de blivit intresserade av mig. En annan dröm var väldigt konstig och läskig, ganska äckligt, jag förstår mig verkligen inte på varför man kan drömma om sjuka saker. (Som till exempel den gången jag drömde att jag åt människokött.) Nu kom tydligen min faster med småkusiner innanför dörren, ska man behöva leka med dem nu resten av dagen..? Till Kalle kunde de väl ändå komma... Ve och fasa, Svensson svensson kommer ju inte ikväll. VARFÖR???? Det om något är ju svensk tradition!

Kommentarer
Postat av: Steinarlive

Hey, this is a great site, I learned a lot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback