Funnen

Plånboken är tillbaka!
Med allt inuti. Hade hunnit spärra bankomatkortet så nu får man en ny sådan i onödan med en ny kod som man måste lära sig. Jag som redan hade en lätt och bra kod, grr. Något jag kom på här om natten var att den största förlusten av plånboken är inte plånboken i sig utan alla biobiljetter jag sparat på mig under de senaste tre åren. De är minnen! bevis på speciella stunder med speciella personer. Så kan bara vara glad att plånboken är funnen och välbehållen. Men det som gnager mig är tanken på att han som tog plånboken mycket väl kan ha lagt på minnet var jag bor. Det hindrar inte en galning att vara ute efter mig bara för att han blivit av med sitt stöldgods. Desto större risk att han kommer efter . . .   


Kommentarer
Postat av: Anonym

e du inte lite paranoid nuu?

2007-02-21 @ 14:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback