I remember love...

... and I know my heart is breakable.

Grymt bra låt! Tillsammans med Andreas. Någon av de två kommer förmodligen vinna finalen. Hade beslutsångest när jag skulle ringa och rösta på antingen Andreas eller Sarah. Det slutade med att jag ringde på Andreas första omgången, Sarah den andra. För jag visste ju på sätt och vis att de två kommer ändå gå vidare och att de två är de enda värdiga vinnarna så det gjorde det samma, de fick i alla fall båda två min röst. Andreas, sötnosen kommer ta Europa med storm, men hm... Om inte Stenmarck (Sveriges sexigaste man!) kunde det, så vet jag inte... Låten är i och för sig bättre kanske... Och Sarah såg ut som en upplyst ängel där hon stod... Lika proffisig hon, stark röst och egen skriven låt. Okej, det hade Andreas med. Och båda två sjunger om kärlek, men det handlar väl all musik om - - - vad kan man säga..? Låt bäste man (kvinna) vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback