Grrr

Sitter och försöker traggla mig igenom en 557 sidor tjock bok som handlar om allt som har med teater att göra. Okej, inte alla sidor på en gång så klart, men bara tio sidor är otänkbart för mig, fattar nada! Och så här ska det vara till varje dag!?! Kommer sluta med att jag ger upp detta, men då kastar väl mamma ut mig. Vill absolut inte att teater ska bli något tvång när det är något jag tycker om. Tycker om att gå på teater, ja. Inte att tvingas läsa historien bakom, och på engelska dessutom. Grr! Nej, det får mig bara att vilja bli mer kreativ och göra något praktiskt än att sitta och plugga in massa onödig fakta som jag ändå inte kommer få någon nytta av i framtiden. Jobb, ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback