Kyss mig!

Igårkväll var det snö må jag säga. Så nu äntligen är det vitt och mysigt ute. Lite sent ute för de högre makterna att låta det ske nu, så här ska det vara på julafton och inte i januari när jag fyllt år och allt. Förr om åren har det alltid varit snö på min födelsedag, inte i år. Det som är bra med snö liggandes på marken är ju ändå att det lyser upp i vintermörkret. Annars är det onödigt med kyla och halka. Riktigt fint när det snöar lätt och med tunga flingor som igårkväll. Har alltid velat ha en kyss i snöväder, kanske lite kallt men det är där kyssen kommer in och värmer ;) Men har ju aldrig fått någon. Ge mig! innan jag hamnar på krigsstigen med snöbollar i beredskap, då du....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback