Let's dance

Ännu ett par fick inte vara kvar, Mårten - komikern. Ja, eftersom han hade ont överallt var det väl lika bra det. Alla ska de åka en efter en tills en vinnare står kvar. Så egentligen spelar det ingen roll i vilken ordning de åker ut. Mårten hade ingen karakteristisk personlighet, det tror jag är A och O för att bli en favorit. Som Lasse Brandeby, hur mycket dansar han på en skala. Han är väl mest med för att det ska bli kul underhållning. Det är när slutet börjar komma som de bästa får stå kvar och slåss om finalplatsen. Får jag gissa vilka som blir kvar till slutet tror jag på Tobbe, trollkarlen, Erica, Martin och Sahlene. De är mina favoriter, man kan knappt avgöra vem som är proffset av de respektive paren. Man blir själv på så bra danshumör när man ser på programmet. Skulle vilja vara med där själv och få shake:a loss. Jive verkar vara en grymt kul dans. Let me dance! ♥

Kommentarer
Postat av: Melvinrita

I like your website alot...its lots of fun...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback