Only the perfect

Puh, kom nyss hem efter att ha varit i stan med mamma. Usch, det var jobbigt med kylan när man sprang ut och in i affärer. Så till slut gick vi in på Åhlens och därefter Gallerian så att man inte behöver gå ut för att komma in på nästa ställe. Oftast när jag är ute så håller jag i pengarna så att det inte bli onödiga köp, lika så idag. Men efter att vi hade ätit lite så var jag bara tvungen att köpa mascara och ett läppstift, vilket är nödvändigt. Hm, okej läppstiftet var kanske lite onödigt men jag ville ha det. Det hade jag kommit på att  jag ville ha från reklamen om nivea beauté. Så då gick vi in på kicks och där började prova lite olika färger och dessutom i ett annat märke, och så blev man förvirrad såklart. Men det var en som var ganska fin trots allt. Så den tog jag, eller snarare mamma. När vi kom hem och jag skulle sätta på den visade det sig att det inte alls var den som jag ville ha. Det var helt fel nummer, så istället för plommonrosa var det istället korallrött. Den funkar väl i nödfall, men absolut inget jag egentligen vill behålla. Så jag hoppas på att jag kan byta ut den mot den som jag egentligen ville ha. För det borde man väl få? Jag har inte använt den. Eller jo, okej då, ett svep över den ena läppen. Men det syns ju inte, och det behöver ju inte kassören få veta om jag byter tillbaka den. Måste vara perfekt vid nästa kysstillfälle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback