Skrivkramp

Skrivkramp!
Eller inte, ibland kan jag nog skriva lite för mycket. Babblar om helt oviktiga saker. Det är kul att babbla, man blir flummig och man kan säkert få ur sig en hel massa som kanske inte fått komma ut till sin rätt. Jag borde babbla lite mer, men lyssnar folk på babbel? Det undrar jag. Så då ska man väl kanske inte babbbla om sådant som faktiskt är viktigt, för då tror man att det som betyder något för mig inte är viktigt och tål att lyssnas på. Jag tror det är skönare att babbla sig igenom viktiga saker som måste sägas så att man inte trycker på att det är hemskt, pinsamt eller vad det nu kan vara. Babbel kan likaväl vara rent skitsnack eller typisk nonsens, men det är det man säger som betyder något, inte hur man säger det. Man måste kunna skilja på babbel och babbel.

Mycket ord om babbel, nonsens eller inte, jag har i alla fall sagt vad jag tycker om babbel, det tycker jag är något att komma ihåg om man ska prata med mig. Nu har jag babbel på hjärnan, har skrivit ordet babbel för många gånger nu.
Finns det verkligen ett ord som heter babbel, eller har jag kommit på något eget?


Kommentarer
Postat av: Williamiqra

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback