snabbfrågor om mig...

Namn: Sofia
födelsedag: 17 Januari
födelseort: Kungsholmen
uppvuxen i: Hässelby
bor: i Stockholm
ögonfärg: blågröna
hårfärg: blond
längd: 1.60

Stjärntecken: Stenbock
Har du glasögon: Japp, använder dock linser
Spelar du något instrument: Ja, piano, kan lite gitarr och flöjt oxå
Vem är snyggast: Moi!
Vem vet mest om dig: Jag själv. Mikaela, pojkvännen
Vad vill du ha just nu: min pojkvän hos mig
Vilka sjukdomar har du: Inga @ the moment.
Fobier: spindlar, halvöppna dörrar

FAVORIT
färg:
blå
plats: Åland, Åre
bok: Vingar av Danielle Steel
spel: plump :D vinner för det mesta
drog: alkohol?
fordon: Bil
affär:
gina tricot
CD: the love album
artist: martin stenmarck m.fl.
aktivitet: gymmet kanske.

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
ja
gnälla: ibland
skrika: jag kan inte skrika.
sova: för mycket eller för lite.
klä dig i svart: ja.
gå till kyrkan: nej..
röka: nej
ljuga: helst inte.
hata folk: nej, har väl hänt men det varar inte länge.
lita på folk: ja, oftast, kanske en gång för mycket.

NÄR
läste du en bok senast:
igårkväll
var du på konsert senast: 2-3 år sen
köpte du något senast: i julas, julklappar
svor du senast: här om dagen när jag såg Cold mountain och som slutade olyckligt
sjöng du senast: tidigare ikväll i badet
klagade du senast: hm…

VEM
saknar du:
M<3
vill du slå: mig själv
kramade du sist: Mikaela
vill du vara som: svårt val..
sårade dig sist: Jag själv..
vill du bli galet full med: Mikaela
gjorde dig riktigt glad senast: länge sedan jag var glad men skrattade med Mikaela när jag träffade henne sist.
fick du sms från senast: någon telefonoperatör, haha
ringde dig senast: min mamma
är vackrast på jorden: mamma

HAR DU
förföljelsemani:
ibland
tvångstankar: ja
färgat håret:
inte helt, bara slingor
brutit några ben någon gång: nej.
några piercings: en i vardera örat
egen dator: of course
gjort bort dig rejält: nja…
bra självförtroende: mjo
komplex: de har väl alla
kysst någon: absolut ;)
varit/är kär: Ja.
rymt hemifrån: nja, rymt o rymt...
tuttat eld på nåt: ja, löv med förstoringsglas

HUR
går du:
som en riktig kvinna! :D
svarar du i telefonen: hej, det är Sofia
mycket pengar har du: tja, jag klarar mig…
ofta bäddar du sängen: varje dag
ofta städar du: aldrig! Jag tillåter det aldrig att bli stökigt, smutsigt
många stör du dig på: finns väl några.

TROR DU
att du kommer bli något:
Jag är redan något. HA! ;)
på gud: Ja
att det finns nått efter döden: ja.
på rymdvarelser: njaaa, annars är det total waste of space
att folk tycker om dig: ja
på ett liv efter detta: Ja, det underlättar.

Antingen eller


Kött eller fisk: kyckling
Drink eller shot: drink
Öl eller vin: vin
Kaffe eller te: kaffe
Kort eller kontant: kontant
Dusch eller bad: bad
Pumps eller ballerina: pumps
Svart eller vitt: svart
Winnerbäck eller Lundell: Lundell
Paris eller Nicole: Nicole
TV eller film: Både och
Morgon eller kväll: Kväll.

Motsatta könet

Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Ja
Vet den om det: Ja
Gillar någon annan dig just nu: vet inte, hopas det…
Vad tittar du först på hos en man: leendet, ögonen.
Vad är sexigt på en man: blinken i ögat, leendet mm
Vad är osexigt på en man:
Har du varit riktigt kär
: ja
Ditt längsta förhållande varade:
Vill du gifta dig:
ja
Vad föredrar du att göra på en dejt: titta film & mysa, hemma, bio...


Känner du en snygg kille: Of course.
Har du körkort: Nej
Åsikt om jultomten: han borde finnas...  
Tycker du att du är attraktiv: Klart.
Din hårfärg och frisyr: Nyklippt i axellångt hår, blond
Hur ser din plånbok ut: En röd puccini
Favorittv-program: prison break
När ska du festa nästa gång: nästa fredag, för då är jag 20!!!
Vad köpte du senast: julklappar
Hur mycket pengar har du: så att jag klarar mig

Kroppsform: hm, vältränad ;)
Kall favoritdricka: juice, vatten
Varm favoritdricka: choklad med grädde
Alkoholhaltig favoritdricka: lakrits shot mm
Säger ofta: "ameh", "duvet" ;P (försöker att bli av med det, dock)
Saknar du någon: Ja
Senast sedda film: Åter till Cold Mountain
Hur känner du dig nu: tom
Kan du laga mat: ja, lite
Vad tycker du om fötter: dem kan man gå med
Är du smart: Ja, tillräckligt, är inte ett geni eller dum i huvudet iaf :P
Snarkar du: Hur ska jag veta det om jag sover?
Är du homofob: nej
När och varför grät du senast: idag, saknar min pojkvän !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback