Sveriges sexigaste man

Martin Stenmarck, Sveriges sexigaste man!
Måste erkänna att jag blev lite besviken över låtarna första gången jag hörde dem. Jag trodde att de skulle vara lika snabba o bra som 7milakliv. Men att han har skrivit alla låtar förutom två, dock med hjälp av någon annan också, ger jag honom en eloge för. De har mycket innehåll och att han är en bra sångare gör skivan helt värd att köpas. Vet inte vilken låt som är bäst nu, Om du rör mig dör jag och Ta dom jävlarna och såklart 7milakliv är mest avlyssnade av mig.

                                                                                                                                                      Martin Stenmarck


Kommentarer
Postat av: Hanna

Marin Stenmarck är Sveriges sexigaste man!!!
I like him very much!He is so beautiful,and very sexy!!!I like his music and his voice!
And I think Sweden is lucky to
have a sunger like Martin!!!
MARTIN JAG ÄLSKAR DIG
Hanna

2007-12-09 @ 03:20:12
Postat av: Tijana

Martin je t'aime!!!
Martin is the best singer,he has got beautiful voice and he is Sweden's most sexiest one!!!
Are he going to have a concert in Paris and when???
Tijana from France

2007-12-09 @ 03:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback