En dag i livet

Det finns många dagar i livet... Okej, nu ska jag inte bli filosofisk, såg nyss filmen med den titeln. Mysig och bra film. Lasse Hallström har gjort den såklart, Robert Redford, Morgan Freeman och Jennifer Lopez skådespelade. Skulle antagligen känna igen en film av Hallström utan att man vet om det från början. Alltid en lugn, stilla berättelse med fina vyer och en må bra - känsla i. Ändå ganska innehållsrika. Det fartfyllda i den här filmen var om en björn som hade sitt förflutna och Lopez pojkvän som hade misshandlat henne. Andra filmer är ju Chocolat, Gilbert Grape, båda med snyggingen Johnny Slurp som jag kallar honom ;) Skulle jag göra en film skickar jag förmodligen mitt manus till honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback