Strandväder, ja tack

Det är väldigt konstigt väder nu för tiden. I morse vaknade jag av att mamma vinklade upp persiennen och lät solen strömma in. En kvart senare när jag gick ned hade redan ett mörkt moln kommit in i vårt synfält. Så har det väl varit de senaste dagarna, sol och regn om vartannat. För några dagar sedan åskade det riktigt bra här över. Blixtrade gjorde det också. Jag kände hur hela huset skälvde till av en ljusblixt som jag både såg och hörde på samma gång, inte långt härifrån. Lite läskigt om man dessutom sitter vid datorn. Den hängde faktiskt upp sig, om det var en slump eller inte vet jag inte. Den stänges ju inte av helt. Bara inte huset rasar ned så är jag glad... Plus lite mer sol, tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback