Vältränad och ren ;)

Det blev trots allt strandväder =D Eller strand och strand, vi gymmade och lade oss vid bassängen där ute sen i några timmar. Skönt, skönt. Altt som allt simmade jag fem gånger fram och tillbaka. Det är väl ändå 25 meter långt, så 250 meter hann jag väl simma under de tre timmar vi stannade där. Imorgon hoppas jag på stranden. Eller åka till Ingarö, så härligt vatten där. Och ligga på privatstranden ;P Min mormor och morfar hade tydligen landställe där någon gång för länge sen. Så jag tar mig friheten att ligga där när man väl är där. Det var länge sen jag var där nu. Hoppas på en heldag imorgon om vädret tillåter. Kanske man borde ta sig en dusch, så man inte luktar för mycket klor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback