Det bara kommer

Japp, det gör det. Jag märker det knappt själv. Det kanske bara en tanke, ett minne eller en dagdröm/fantasi - vad det än är kan det nystas upp och bli något av det. Ibland kan jag vara riktigt idérik och det bara sprudlar av skrivarglädje i mig. Har funderat lite på att starta en till blogg. En blogg uppbyggd på designen author där jag bara skulle skriva i berättelseform då man måste skriva lite varje dag (det borde jag vara bra på) så att det hela tiden blir intressant och mer spännande att läsa vidare. Hm... Men jag vet inte bara vad jag skulle börja skriva på; vilken sorts berättelse, vad den ska handla om och så vidare... Jag håller precis på att fylla ut en idé som verkar ta sig ganska bra tror jag. Men om jag vill börja skriva den via en bloggsida vet jag inte. Finns det risk att någon annan snor ens idé och gör den till sin egen och ger ut den mån tro..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback