Dramalinje med filminriktning

Det är blått ute! Ska ut och sola snart men kände behov av att skriva lite här och lyssna igenom skivan med Cecilia Vennersten först. Har som sagt vaknat efter en natt med vissa sömnbesvär. Tänkte ta mg en stilnoct men hejdade mig. Det måste jag kunna göra, vill inte ta det varje gång jag har lite svårt att sova. Bättre att ta om man måste vakna en viss tid så att man får sin skönhetssömn. Igårmorse vaknade jag med mörka ringar under ögonen. Menmen, nog med det. Inatt kunde jag inte sova på grund av nervositet. Igår fick jag kallelse till skolan där jag sökt till en dramalinje med filminriktning. Shit, alltså. Läskigt värre. Vill jag verkligen? JA! Men samtidigt lockar livet här med hopp om en viss person. Självklart tänker jag inte sluta hoppas även om jag börjar på skolan där borta. Men då bor jag inte hemma längre... snyft. Jaja, får se hur det går när jag ska dit och visa upp mig, torsdag eller nästa tisdag... Jag drömde till och med om det inatt att jag besökte skolan. Något som en kompis sade: Du drömmer ofta om sådant som händer i verkligheten. Ja, på gott eller ont... Låt det gå bra..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback