" - Jag är ingen jävla Thorleif! Jag är dansbandsluder..."

Leende guldbruna ögon
Riktigt bra serie. Har verkligen längtat efter en sådan här serie utan att jag knappt vetat om det själv. Man måste gå emot oddsen och satsa om man tror att något är rätt, att man tror på det man gör. Jag gör inget annat. Kanske därför som jag gillar dansband... Dansband kommer från hjärtat, så sant som det är sagt. Dansband är alltså någonting som alla kan identifiera sig med, oavsett om man gillar det eller ej. Tänk på det, ni som har fördomar mot dansband. Leende guldbruna ögon har jag förälskat mig i... 
Ja, det har jag, redan för länge sedan -

 - Jag har älskat dig i smyg,
det är svårt när man är blyg
att förklara hur det är,
att det är dig som jag har kär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback