Ett fjärde reklamavbrott och jag slutar titta på teve

Reklam och åter reklam. De har till och med börjat med tre reklamavbrott nu på trean när man ser allt från prison break till top model. Får det vara så? Okej, att det är två uppehåll på en timme, men tre?? Ska man summera onsdagskvällar som har sitt girlylicious tema så får man det till nio reklamavbrott på tre timmar på åtminstone tre minuter vilket blir 27 minuter bara reklam. Nu tittar inte jag på hela kvällens program, men det är det säkert många andra som gör vilka jag absolut inte avundas. Jag blir galen under bara en timme när jag kollar på top model. Nu ikväll avbröt man mitt i en mening. Varför gör teve 3 på det viset? Det är ju ändå samma reklam varje gång som man lärt sig utantill vid det här laget. Det blir bara jobbigt när man vet att man ska kolla på sitt favoritprogram och veta att om bara tio minuter blir det reklam. Det räcker nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback