Må bäste man vinna!

Jaha, det blev Erika och snyggingen som fick åka hem fastän de fick mest röster av juryn. Synd, men det skulle man väl tycka om vem den än blev som fick åka hem. Själv ringde jag på Tobbe eftersom jag trodde att han hade störst risk att åka hem eftersom han fick minst röster av juryn. Så det kan gå... Tror ändå Tobbe kommer vinna. Erika kunde nog haft större chans att slå Tobbe än vad Martin har. Men vad vet jag..? Må bäste man vinna, säger jag bara. Något annat jag fick veta under kvällens gång var att pappa hade ringt och röstat på The Ark 8-10 när de vann på melodifestivalen medan jag bara fick ringa en gång på Andreas. Det var riktigt fusk det. Ugly! (Ringde dock en gång på Sarah också.) Men jag hittade hur som helst albumet The Ark bland pappas skivor. Så nu har jag lyssnat igenom den två hela gånger. Bra eller inte?!? It takes a fool to remain sane och Echo chamber är riktigt bra, men det visste jag sedan länge. Ett par nya låtar jag aldrig hört tidigare var This sad bouquet och You, who stole my solitude var bara så bra att det kunde lika gärna ha varit jag som skrivit låtarna. Plötsligt har jag hittat en ny idol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback