Vem vinner, vem försvinner?

Shit, om en halv timme är det över. Då är det avgjort vilka de två finalisterna är. Det var verkligen på tiden att Lasse åkter ut förra veckan. Nu är det som sagt på allvar och danstävling på högsta nivå. Alla tre paren är lika bra tycker jag. Martin och Erika är ju båda två idrottsmän och har mycket muskler så man ser att Tobbe är mjukare i kroppen och mer rörligare än de andra två. Men Erika är grymt bra, jag tycker även om Danieln da Silva, mycket het latino ; ) som är lika mycket värd att vinna som Erika enligt min mening. Martin är ju grymt snygg, men ändå inte för dryg av sig. Ser ut som en nallebjörn trots sin muskulösa kropp. Påminner om någon jag håller mycket av dessutom. Jag tror ändå att Tobbe och Erika kommer ta finalplatserna. Tobbe är självklar och Erika har dansat några danser fler som varit bättre än vad Martin har gjort.
Den som lever får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback