Det 100:e inlägget

Den 30: november klockan 12:50 (vilket är precis samma tidpunkt som nu) skrev jag mitt första inlägg; att starta en blogg. Fem månader sedan alltså. Om jag kollar tillbaka på min blogg kan jag sammanfattningsvis se att den handlar till största delen om mig själv. Allt från vad jag tycker, tänker och så vidare. Jag har även fått in några låttexter som jag vid stundes hetta inte kunde få ur skallen, min mormors favoritmorbrors dikter och allt vad heter drömmar. Nattliga drömmar eller sådana som man bara drömmer om att uppnå... Om mitt liv var en film, eller kanske en roman snarare, skulle den röda tråden förmodligen vara drömmar. Hoppas att det har varit drägligt att läsa, ni som läst...

Kommentarer
Postat av: Nicklassabrina

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback