Lättad

Puh, kom precis hem från gymmet där jag lyckades bli av med lite aggressioner. Ganska skönt trots att man kanske tog i lite för hårt. Känns som om jag svävar på små moln just nu. Har jag stretchat rätt känns det alltid bra efteråt. Fastän musklerna har fått ännu lite mer styrka släpper de på spänningarna. Benen är prioritet nummer ett. Armarna är jag inte lika förtjust i att träna upp. Dem använder man i alla fall på ett eller annat sätt då man måste ta i. Magen och ryggen måste också finnas med i träningspasset, brösten är jag nästan lite rädd för att träna upp. Tänk om de minskar istället ;) När jag är riktigt flitig kan jag göra 100 sit-ups innan sängen om jag inte varit på gymmet. Men det är inte alltid man kommer ihåg eller vill engagera sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback