Tillbaka i skolbänken

Ja, det var drömmen det. Jag var tillbaka i skolan med min senaste, sista klass. Jag fick skratta, hålla hand och känna en meningsfull tillvaro igen. Inte för att det var så pass bra då som i drömmen. Men om man fick göra om den tiden kanske man skulle göra annorlunda för att få det bättre. Jag drömde dessutom att jag var liten igen. Med långt hår ner till midjan och glasögon såg jag mig själv med min mamma. Jag skulle få presenter, men jag gav även mamma en. Vad det betyder vet jag inte, orkar inte analysera heller just nu. Det är väl det som fått mig på konstigt humör idag. Och att jag fick hålla i någons hand, vara nära... Det fick man inte då. Kan en lycklig dröm på samma gång vara en mardröm..?


Kommentarer
Postat av: Asgeirlejla

Thanks, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback