Usch...

Usch! Vaknade med baksmällatäppa och ont i kroppen imorse. Hann bara sova i fem timmar innan hon skulle upp och sticka och träna. Orka! säger jag bara. Inte sov man så bra heller även om man sov. Vi bråkade om täcket kände jag, och drömde om att vi festade vidare på något skumt ställe där det fanns hallickar. Hm...  Ja, där vi var igår var helt klart det sämsta stället jag varit på. Ett typiskt ställe för brats, självupptagna och ignoranta typer, vete fan hur dom tänker... Dyrt var det också, nittioåtta kronor för en drink. Om det var värt det vet jag inte, gott var det i alla fall - Rosa panter. Orgasm var inte lika god, den köpte jag dock aldrig. Piggelin var förstås god, rekommenderar den för dem som gillar glassen. Den borde man kunna göra hemma. Vodka, sprite och Midori, vad det nu är.  Rosa pantern verkar inte heller så svår, likör (vilken smak vet jag inte, jordgubb?), Grenadine och mjölk. Mjölken fyllde upp tre fjärdedelar av glaset by the way. Orgasm är en mjölkdrink även den med bl.a. Baileys och Kahlua (?). Jaja, alkohol blev det men dansgolvet var ju inte det bästa må jag säga? Själv tänker jag inte gå dit igen. Tur att man inte behövde betala för att komma in. Håret har varit rätt så bångstyrigt idag. Ska bli skönt att tvätta det imorgon bitti. Jag antar att jag kommer att sova gott inatt. Ska i och för sig upp tidigt imorgon med så det är väl bäst att pallra sig i säng nu snart. Har inte hunnit läsa så mycket i en bok som jag börjat med av Nora Roberts. Hon skriver verkligen spännande. Men kan man ändå inte sova kan man väl läsa lite, eller? Jag brukar få dåligt samvete när jag ibland inte ens försöker somna fast jag gör det. Tankarna försvinner liksom inte...

Kommentarer
Postat av: Mikailtilda

I see first time your site guys. I like you :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback