Fascinerande, irriterande fenomen

En irriterande sak med mig själv är att jag kan komma på att jag ska göra eller kanske bara se efter något, för att i nästa sekund glömma bort vad det var. Hur kan det hända?? Det kan verkligen kallas guldfisksminne. (För er som inte vet: en guldfisk kan man bara ha i en skål med vatten, ett akvarium, just för att de inte kommer ihåg att de nyss varit där de är.) Man tänker förmodligen inte ens på det, det bara kommer som en instinkt. Nyss när jag var inne och läste på aftonbladet så hände det. Jag läste om idealkvinnan/mannen för respektive och kom att tänka på något som jag som sagt inte kommer ihåg vad det var. Det borde ju kunna komma tillbaka om läser det igen, men nej. Snyft. Jaja, kommer det så kommer det, eller inte. Svårt att släppa det bara. Fascinerande att man kan vara så glömsk, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback