Jag är för fan ingen jojo

Utkastad från hemmet. Sitter hos en kompis som sover. Känner mig lite ensam. Skulle lika gärna kunna åka hem. Just det, jag får ju inte. Hem till pappa isåfall, men det verkar lite dumt att komma dit igen när jag var där senast igårkväll. Orkar inte joja mig fram och tillbaka hela tiden. Men det är väl det jag är, en evig snurrande jojo som man kan leka med när helst man vill och sen lämna över när det trasslat ihop sig. Vem ska reda ut mig? Jag, alltid jag. Orkar inte, låt mig vara. Men låter man en jojo ligga och samla damm existerar den ju inte. Dess enda uppgift är att underhålla för en liten stund för att sedan bli lämnad till sitt öde i väntan på att återigen bli upphittad. Tack och hej, för mig!


Kommentarer
Postat av: Waylifeonmars

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback