Sänk skeppet! Kaptenen är död

Detta är skandal. Vinnaren av Idol skickades hem. Har ingen lust att se finalen, fastän jag vet att jag kommer att göra det. Skulle inte förvåna mig om Andreas tar hem segern. Är så j-a trött på hans stela framträdanden och hans barbie till fru. Vem är det som sympatiröstar på honom egentligen?? 50 plussare? 70? Kollar de ens?? Skulle jag sitta i juryn skulle jag säga upp mig med omedelbar verkan. Ingen makt alls till dem borde inte vara möjligt. Visst, det är folket som skapar en Idol. Men det måste ju för fan finnas möjliga kandidater till att bli en Idol. Man måste vara artistisk.
Lägg ner skiten!

Så sant som det är sagt, kaptenen ska följa med sitt skepp till djupet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback