Sjung av hjärtat, sjung

Ja, så måste det ju bli. Annars är det något allvarligt fel. Nejdå, Andreas är fortfarande kvar. Varför? Jag fattar inte. För det första ser han inte ut som en idol och för det andra är hans röst bra på att skrika. Den har ju ingen bas. Vem orkar höra på sådant? Orkar inte fler veckor med honom. Amanda ägde kvällen, helt klart. Daniel är fortfarande min solklara favorit. Marie ser mest ut som en kärring på scenen när hon går omkring bakåtlutad och kobent. Bättre att lyssna än se på, Amanda tvärtom. Matthias borde inte ha åkt ut innan Andreas, men vi vet alla att de kommer åka ut en efter en tills vinnaren står med segern och det är ju självklart Daniel. Man borde dock fundera på att ändra reglerna om Idol kommer fortsätta i framtiden. Mer makt till juryn och tjejerna mot killarna en längre tid än under bara kvalveckorna. Skulle vara kul att ställa upp och sjunga låtar som man själv tycker om och vill nå ut med. Men, I know - visst kan sjunga, men det låter inget bra. Jag blev i och för sig a totally singstar, när jag spelade det sist  =D Det är ju en bedrift i alla fall... Härligt att sjunga är det i varje fall, bra för kroppen och sinnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback