When I drive the car, I'm the driver

Så farsan, håll händerna i styr och låt mig köra ifred. Lite, eller kanske snarare mycket, irriterande när han försöker ta tag i ratten och styra rätt. Som om jag inte vet vad jag gör!! Jag blir bättre och bättre och bara roligare för varje gång. Det är onödigt att vara spänd och orolig. Man får ta det lite med ett "hoppsan" om det händer något. Men självklart full fokus på trafiken framför, bakom och runt omkring. Jag är förmodligen lite självgod för tillfället. Körde fram och tillbaka till Bauhaus två gånger idag, i stort sett samma väg men inte riktigt. Så dit kan jag snart köra med förbunda ögon. Snart, snart har jag kortet i handen...  


Kommentarer
Postat av: Narshask

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback