(-)

Gah, jag kan inte skriva, vet inte vad eller hur jag ska skriva. Därför borde jag väl inte skriva. Men det är ändå det enda jag kan ta mig för just nu. För jag vet ju att det läses. Det är en tröst. Har känt mig konstig hela dagen idag. Jag vaknade i morse av att ha drömt mycket under natten (bl.a. slagsmål och en hemmagjord bröllopstårta) som jag inte förstod mig på. En likgiltig dag.

Följande kväll ägnade jag åt att se på Idol och klunka vin. Idol blir även det konstigare för varje gång. Det var ganska uppenbart att Sam skulle åka ut med tanke på juryns uttalande. Och ärligt talat blir jag mer avig honom för varje gång, och det för att alla andra är så på honom. Att han sedan sitter säkert är helt fel. Mer fel att Evelina åkte ut. Tjejerna ryker gång för gång, vad gör småtjejerna när bara killarna är kvar mån tro??

Nu mörkt.
Bara en lavalampa lyser.
Tänker, saknar och försöker med alla mina krafter hålla hoppet kvar...

God natt


Kommentarer
Postat av: Lovesleepercell

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback