Fredagkväll

Vad fan hände? Mina två favoriter står tillsammans lösa och den som åker ut är Patrizia!?! Visserligen tyckte jag att Patrizia var bättre än Sam, hon hade bara otur med låten. Sam borde ha åkt ut i hennes ställe, men verkligen inte före Andreas eller Marie. Börjar mer och mer tycka sämre om Amanda jämfört med Patrizia. Hade verkligen sett fram emot att höra mer av henne. Marie är inte mycket bättre hon, att ta en låt som en (Agnes) redan har sjungit som bäst är väl inte världens bästa idé. Nåja, gjort är gjort. Jag ringde aldrig på någon. Det är ingen idé när det fortfarande är så många kvar. Det är när de topp 5 är kvar som de börjar bli riktigt bra. Jag gissar (hoppas) på att att det blir Daniel, Evelina, Matthias, Amanda (Patrizia borde ha den platsen) och Sam, som jag fortfarande hoppas på. Shape up! som Kishti säger.  

Såg även Speed 2, cruise control - uppföljaren till Speed, den stressiga filmen ;) Den här var lika stressig den, men istället för en kapad buss var det ett kapat lyxfartyg. Ganska underhållande, men den första var väl något bättre när snyggingen Keenau Reeves var med. Sandra Bullock är alltid bra, men vet vad man får med henne - humor. 

Nä nu, bums till säng med lite avslappnande musik... (Michael Bolton - Soul of my soul) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback