Idoler

Mm, nu har det dratt igång igen, Idol. Och visst är det bra. Väldigt bra personer i år, många personligheter. Patrizia är min personliga favorit. hon har grymt bra röst och uttryck, som juryn kallar det. Sam är min manliga favorit med sin härliga röst, fick äntligen höra lite mer än det hesa ikväll. Amanda, Daniel och Mattias är självklara. Marie har jag inte mycket till övers för, tyvärr. Christoffer kan komma att bli en stor flickidol, även Gathania kan bli bättre även om hon var mycket bättre ikväll än hon har varit förut. Andreas likaså, jag tycker han skriker lite för mycket. Men låten han sjöng ikväll gjorde han bra, den gjorde sig bra till hans röst. Evelina är också en någorlunda favorit till mig, trots att hon slog ut Knut som var minst lika bra som hon förra gången, om inte bättre. Jag stör mig lite på att hon nu med sitt röda hår påminner om både Lindsey Lohan och Martin Stenmarcks fru Hanna. Är också lite irriterad på att Amanda är grymt lik en som gick i min klass förut, inget ont med det, men är som sagt ett litet störmoment för mig. Anastasia är egen, men jag tror att hon kan åka ut ikväll. Anastasia eller Christoffer. Kanske till och med Andreas, men då tror jag mer på Anastasia. Marie har jag svårt att se ha många fans, om man jämför med andra idoler. Men, hm, som sagt, får se... Om drygt 40 minuter är det avgjort. So long...


Vad var det jag sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback