Inte se!

Varför lägga ut extrema bilder på misshandlade på internet?? Jag fattar inte. Ja, bra för dem som misshandlar - man visar dem bilderna när de väl sitter där anmälade såklart. Räcker inte det? Varför ska allmänheten få se det där grymma, för oss som inte ens slåss? Såklart man inte kan hejda sig när det bara ligger ett knapptryck längre bort. För min del räckte det med en bild för att inse att jag inte vill se mer. Tack, nu mår jag illa för resten av dagen. Nästa fråga, de som slåss - de måste ju se vad som händer när de är "i gång", eller? De måste verkligen vara så förblindade av hat när de slåss att de bara ser ett objekt. För vem vill egentligen någon så ont? Kan man hata så mycket? Jag kommer ihåg från när jag var liten och såg actionfilmer att jag tänkte för mig själv att jag aldrig skulle kunna döda (skjuta) någon, just för att jag hatade blod så mycket. Jag tycker fortfarande inte om blod eller sprutor. Men ack, så mycket man sett under åren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback