Denna dagen ett liv

Den här dagen har gått fort. Vaknade vid halv elva nästan och stack sedan till stan med mamma runt tolv. Vi fastnade inne på Zara ganska länge när vi skulle prova lite kläder. Jag blev ganska fascinerad av en topp och en klänning med likadana ärmar som såg ut att sitta fast över själva toppen/klänningen. Men när jag väl provade dem var det inte lika snyggt längre. Så fick gå tomhänt därifrån medan mamma köpte sig en kostym. Jag köpte däremot en grå stickad mössa uppe på Åhlens city för 400. Kookai. Väldigt snygg och varm att ha i vinter. Speciellt om jag ska till Åre. Bara det inte blir 40 minus grader, då får man väl ha dubbla lager... I Kungsträdgården hade svenska favoriter en konsert. När vi hade köpt oss en glass stod Danny på scenen och efter honom sjöng Shirley Clamp sin nya singel. Det är verkligen på tiden. Varför ska det ta ett helt år att skriva låtar till en skiva? Då är det väl förhoppningsvis bra låtar också. Nu ska jag avsluta dagen hos min mormor och morfar för att träffa min morbror och kusin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback