Atmosfärisk romantik

Scrollade i musiklistan och hittade Marc Anthony som jag lyssnade mig lycklig till innan middagen. Till middag grillades det för första gången i år. Datum fjärde i fjärde. Mysigt med sommarmat och tron på att sommaren är på intåg trots kylig och lite för snabb mörk kväll. The sexier feeling! med salsatoner och latinoballader att röra sig till och drömma sig bort med i mörkret. Har en sådan lust att dansa, vad som helst - tango eller salsa - bara jag får röra mig, bara några armar håller om, bara håret får svalla fritt, bara blottade halsar underger sig varma, blöta kyssar, bara hjärtat får snabba på och låter hela mitt väsen tro att världen börjat snurra lite fortare fastän man egentligen står helt still i förhållande till sitt inre. Musiken som tagit över blir plötsligt allt och inget. Utan den finns man inte. Det är bara genom den man existerar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback