Borttappat inlägg

Jag tror jag blir tokig. Jag hittar inte ett tidigare inlägg som jag vet att jag har skrivit. Den handlade om Anders Olsson, ny ledamot i Svenska akademin. Jag läste en artikel om honom, och sparade den. Men nu hittar jag varken artikeln eller det jag själv bloggade om. Och nej, jag har inte drömt. Skulle någon mot förmodan läsa tidigare inlägg som jag skrivit, som jag vet att flera har gjort genom att kommentera på gamla inlägg, och hitta det inlägget kan ni väl lämna en kommentar om vad det inlägget heter ..? Skulle bli jätteglad, för som det är nu blir jag snart skogstokig. 

Kommentarer
Postat av: Cia

här är länken: forgetmenot.blogg.se/1205447015atthnge_sig.html

men den verkar vara raderad!!

Postat av: forgetmenot

Tack!

Man skriver ju så mycket i vissa inlägg så man glömmer bort vad man har skrivit i vad. Kul att du lyckades läsa igenom så mycket och hitta inlägget. Ej raderad.

2008-08-21 @ 18:38:10
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket för dina fina ord. De betyder alltid mycket när man får stöd och fina komentarer, oavsett vem det är ifrån :)



Fin blogg du har!



Ta hand om dig.

Många kramar från mig.

2008-08-22 @ 13:22:28
URL: http://tystlidande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback