En mer beskrivlig värk

Huvudvärk.

Något som jag aldrig förut varit med om. Fallit fritt som i en mardröm har jag gjort. Att vakna upp och känna behovet av luft, som om jag hade velat sluta andas och bara minimalt gjort det, har jag också känt förut. Men aldrig någonsin fallit handlöst framstupa av yrsel, och slagit i huvudet så hårt att man inte på en gång vaknat upp av svimningen. Kunde andningen ha stannat upp? Nej, då skulle jag antagligen vara hjärndöd. En jävla värk är vad jag har, och att försöka komma ihåg något är mer än huvudet  klarar av just nu. Antagligen är det också en bieffekt av att jag knaprade i mig sömnpiller så att jag kunde somna smärtfritt, som jag gått runt som i dvala idag. Jag hoppas att jag somnar utan besvär ikväll, för jag måste spara "nattgodiset" till framtiden då jag lär drabbas av hemlängtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback