Intressant för intresserade

Wow, vilken sida jag har hittat. Mycket intressant läsning om en kvinnas egna erfarenheter. Om tarot, healing och meditation - precis sådant som jag är intresserad av men aldrig haft tid eller tålamod att lära mig. Just ämnet healing hade jag inte alls mycket kunskap om innan jag hittade sidan. Jag skulle nog må bra av att få en dusch healing, och att själv förädla förmågan att hela - ja, där kan på en gång dra en slutsats om att det var vad John Coffey gjorde i Den gröna milen. Om man inte ska tro på andra mirakel vill det säga. Jag tror på healing. Gå in och läs själv på d2spirits.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tack så mycket för länkningen :) det glädjer att du läser min blogg.



"Kanske tänder man ett ljus där ute!?"



Kram på er

Elisabet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback