En smärtsam upplevelse

Jag har fortfarande ont i ryggen, skuldran efter att jag blev filmskjuten i torsdags. Det var läskigt. Men riktigt kul och spännande. Jag var jättenervös och alla kunde känna hjärtat slå hårt i mig när det var min tur efter att Mr. F hade blivit skjuten och tyckte det gjorde jätteont. Jag fick till och med dubbla frigolitskivor som skydd, men ändå gjorde det så ont. Brände till gjorde det väl inte, men grov stöt som gick rätt igenom. Jag hade ju trots allt en bomb på mig! Men jäklar vilken upplevelse, för första gången har jag blivit filmskjuten. Vi var ett par som ville bli skjutna, eftersom de andra två ville blöda ur bröst och mage tänkte jag att jag kunde bli skjuten bakifrån. Och det passade bra in i det som jag ville att det skulle vara, en kärlekshistoria. När F hade blivit skjuten skulle jag lägga mig och "gråta" över honom. Poff! så blev jag också skjuten. Mycket häftigt! Hela veckan var spännande då det handlade om pyroteknik. Vi åkte även runt på gotland och kollade på inspelningsplatser, bl.a. på Fårö där de hade spelat in scener från LasseMajas detektivbyrå, och Furilen där trailern till Körslaget från förra året spelades in med Markoolio. Lite kul, men bomberna var häftigast!


Bomb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback