Goda människor

Vi har precis sett Gremlins här hos oss när F kom hit. Han har visst inte känt sig så bra idag, men ändå har han hållit ganska bra humör måste jag säga. Han är ju för gullig, speciellt nu när han skaffat sig en ukulele som han hela tiden bär omkring och klinkar på. En minigitarr, för dem som inte visste det. Typiskt honom! Alltid på glatt humör, får en alltid att skratta och tycka om honom. Hur kan man inte tycka om honom? Han är en sådan som man inte kan ogilla, oavsett vad är han genuint äkta. Får mig också att komma tänka på duracellkaninen när han springer ;) Och så är han jävligt bra på att redigera, mycket inspirerande. Nu har han somnat stackarn i vår soffa, haha. Det behöver han väl. Han kan gått stanna över natten som han ville härom veckan, men ned i en säng kommer han inte. Inte heller att jag och M hoppar ned i samma säng kommer han få till viljes. Fått M att bli sexfixerad har han lyckats med också, haha. Själv har jag fått ut flera bra konversationer med honom på tu man hand. Det är skönt, att med en så gullig person ändå kunna vara lite seriös. Han är dessutom en av få, som nu vet om mina ambitioner med framtiden men som också lyckats få mig lite halvt ur spår. Men det räddade jag upp häromdagen genom en diskussion med en annan, och för mig viktigare person. Tack för att ni finns, ni goda människor som låter mig tro att jag kan lita på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback