Blodbad

Ja, jag stod som bäst och fixade mig till natten, nyss uppstigen från badet när jag märkte att jag stod i en blodpöl mitt över den vita badrumsmattan. Iiiih! Det hade blivit ett större hack än jag trodde när jag slant med rakhyveln mitt över den tunnaste huden, precis ovanför hälen där man vrider vristen. Snabbt ned och sätta på plåster över det onda i bara handduken, som då inte var prioritet nummer ett att hålla koll på. Jag hoppas att inga grannar var uppe i husen mittemot då de skulle ha sett ett upptänt kök där en tjej står med ena foten i vädret - lyckligvis med ryggen vänd mot fönsterväggen. Dessutom fastnar inte plåstret ordentligt eftersom foten ömsom sträcks ömsom böjs när man går. Förhoppningsvis har det slutat blöda så att inte sängkläderna förstörs. Det var min akilleshäl, det..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där har hänt mig också, fast då kom det inte lika mycket blod... Men jäklar vad det svider!!

Postat av: Bilalgabrielle

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2008-08-26 @ 13:40:24
URL: http://bilalgabrielle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback