Idioti och humor

Vad fan händer?!? Det skulle ju vara tvärtom, Ola och Carola&Andreas som finalister till globen och de andra vidare till andra chansen. Visst, jag tyckte om Sanna Nielsen till viss del. Men att veta att hon själv tycker sig vara en svensk Celine Dion får mig att spy galla över henne. Hon kommer absolut inte upp till den nivån. Det enda hon gör är att på alla sätt efterlikna Celine genom både sång och gester. Varför förädlar hon inte egen personlighet i sin ton? Carola och Andreas borde definitivt gått vidare tillsammans med Ola. Han är ju självklar tjejfavorit och de andra två passar jättebra ihop, både sång - och utseendemässigt. De skulle verkligen kunna vara syskon. Tvillingarnas låt var ganska bra, men deras röster kunde jag inte lyssna på en andra gång. Istället sitter jag här och antar att de andra två kommer ta de sista platserna till globen. Carola och Andreas borde kunna vinna allt, om inte Perelli har en minst lika bra låt. Riktigt läskigt var det när kebabpizzan höll på att gå vidare. Hur tänker man? Värre än Polen som ställde upp med foliehattar på huvudet förra året. Det bästa var ändå Björn Gustavsson när han skulle flyga iväg - - - Roligaste på länge! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback